— Представтеся, будь ласка, і розкажіть трохи про себе.
Меня звати Кирило Соляр. Я керую компанією Solar Digital. Ми займаємося розробкою веб і мобайл рішень із зануренням у бізнес клієнта. Так само у мене з партнерами є власний стартап на яхтову тематику: сервіс з міжнародної оренди човнів Sailica.
— Якості, які Ви найбільше цінуєте в людях?
Відповідальність, ініціативність, небайдужість.
— Ваша головна риса?
Творчість.
— Що є Вашим головним недоліком?
Зайвий перфекціонізм і педантизм, вимогливість.
— Що Ви любите робити найбільше?
Творити, створювати нові напрямки, створювати і мотивувати творчу команду на досягнення нових вершин.
— Які у Вас хобі?
Плаваю в басейні, катаюся на яхті. Раніше своя група була. Грали фанк і блюз.
— Яке Ваше уявлення про щастя?
Щастя — у насолоді теперішнім моментом життя, а не у вічній гонитві за майбутніми ідеалами.
-Ваш стан духу зараз?
Енергійний, бойовий. Очі горять і весь розумовий процес запущений на втілення 3-х річного плану зростання моєї компанії.
— Де Вам хотілося б жити?
В Одесі.
— До яких вад Ви відчуваєте найбільшу поблажливість?
Пристрасть.
-Здатність, якою вам хотілося б володіти?
Читати думки, телепорт.
-Що головне Ви хотіли б зробити в житті?
Кругосвітню подорож.
-Ваш улюблений вислів?
«Щоб не розчаровуватися, не потрібно зачаровуватися».
«Нескінченність — не межа!»
-Розкажіть, будь ласка, що привело Вас до яхтингу та коли?
Давня дитяча мрія :) У 2012 році орендував яхту і перший раз ступив на борт, щоб зробити своїй майбутній дружині пропозицію. У травні 2016 року взяв участь у першій флотилії. Ходили по Балеарах: Майорка, Ібіца, Форментера.
— Перший досвід організації самостійного круїзу під вітрилами?
Зимою 16-го організував тріп Канарами. Вибралися з друзями. Команда зібралася з одного поста на фейсбуці.
-Якими проєктами займаєтеся на даний час?
Живу проєктом Sailica. Ми вже запустили MVP (мінімальну). Зараз це просто сервіс з оренди яхти. У нас представлена широка база з 9000 човнів із 300 марин. Глобальна місія: зробити єдиний сервіс для спілкування і взаємозв'язку між яхтсменами і туристами. Плануємо «соціалізувати» ресурс, зібрати найповніший каталог опису марин, маршрутів. А також додати каталог шкіперів і яхтових турів.
Хочемо почати боротися з хибною думкою, що яхтинг — це захмарно дорого, і долучити до яхтингу нову аудиторію. Я вважаю, що сервіси з оренди яхт потребують переосмислення алгоритму роботи. У туриста немає достатнього досвіду для якісного вибору яхти і маршруту. Розумніше надати можливість вибрати досвідченого шкіпера, з яким ви на одній хвилі, говорите однією мовою, досвідченого в обраному регіоні. Досвідчений шкіпер збере всі побажання і складе оптимальну програму, підбере яхту. Зараз це відбувається тільки в надрах інтернету і по сарафану.
— Розкажіть, будь ласка, про історію створення компанії?
Мої партнери зіткнулися з проблемою — не вийшло орендувати яхту в Барселоні, незважаючи на те, що вони жили біля головної марини і бачили сотні човнів, які простоюють. Я особисто вирішив поєднати приємне з корисним: свою експертизу в інтернет-проектах і веб-розробці зі світом яхтингу.
— Що, на Ваш погляд, дає людині ходіння під вітрилами?
Для мене яхтинг — це ідеальна формула туризму. Засмага, нові місця, мальовничі краєвиди, нові знайомства, риболовля, купання, погойдування, ром і вино, лаунж, барвисті заходи сонця, інтелектуальні бесіди, галасливі вечірки — все це можна і без яхтингу. АЛЕ саме на яхті кожна така дія починає загравати новими барвами і дає в рази більше вражень.
— Ваше найяскравіше враження, пов’язане з яхтами?
Коли стояли в бухті Форментери, мене на одному вузлі підняли на самий верх щогли. На висоті 18 метрів дув інший вітер, який змінював свій напрямок, на заході сонця і стику затоки з морем. Але краса заходу сонця і нові враження того однозначно варті!
— Ваші улюблені місця?
Ібіца, Спліт.
— У чому Ваша фірмова фішка, на що робите акцент?
Наразі робимо акцент на технологічності та сучасності. Але в недалекому майбутньому головною фішкою буде новий формат взаємовідносин між туристами, чартерними компаніями і шкіперами.
— Який вид яхтингу Вам найбільше до душі?
Туристичні флотилії.
— Які Ваші професійні цілі?
Головна мета — зробити головний ресурс для всіх яхтсменів, який вирішить переважну більшість завдань туристів і моряків в одному місці. Гроші в цьому плані вторинні. Це показник того, що проєкт цінний спільноті і що процеси побудовані ефективно.
— Які плани на цей сезон, можливо Ви готуєте щось особливе?
Паралельно з розробкою «класичної" версії сервісу з оренди яхт ми починаємо тестувати низку гіпотез. Наприклад, сервіс для туристів з оренди яхти замість вілли або готелю в деяких регіонах (Ібіці, Барсі, Мальдівах). Туристи не знають, що відпочинок на яхті буде дешевшим за готель і подарує набагато більше можливостей та емоцій! Також, плануємо запустити кешбек на бронювання яхти, розробити механізм шерінгу яхти, покаютний продаж.
— Ваша думка про тенденції розвитку яхтового туризму у нас?
Тренд, який у всіх на слуху останні 2 роки, тренд, який вже кілька людей почало розробляти — формат бла бла яхтингу :)
— Що б Ви хотіли побажати тим, хто читає наш канал про яхти?
Більше подорожуйте! Відкривайте для себе нових людей і куточки прекрасної планети.
Джерело статті BlaBlaYacht