Ukraine is a capital of great people!
Please, support Ukrainian suppliers and army
Контакти
Яхтинг на Канарських островах. Бортовий щоденник Sailica з яскравої поїздки з джунглями, каньйонами і марсіанськими пейзажами Яхтинг на Канарських островах. Бортовий щоденник Sailica з яскравої поїздки з джунглями, каньйонами і марсіанськими пейзажами
Lifestyle Листопад 3, 2023

День 1. Вступний.

Цей ранок почався не з кави, а з пошуку шляху до марин: Сан Мігель і Лас Гальєтас.

Неякі туристи взяли таксі. А інші вирішили, що це занадто просто, і сіли на автобус. Ох вони їздять місцевими серпантиновими дорогами — душа в п’яти йде! Але свою справу водії знали, і доїхали ми без пригод.

Свою справу водії знали, і доїхали ми без пригод.

Після обіду ми прийняли яхти і вирушили за закупівлями. А ввечері на нас чекала спільна вечеря і знайомство.

День 2. Ла Гомера

Вечірньої пори ми планували перехід на Ель Ієрро, але з ранку не було вітру, і плани різко змінилися.

Ми орендували 4 машини — і поїхали оглядати Ла Гомеру, єдиний невулканічний острів у всьому архіпелазі. Тут природа на будь-який смак: ближче до берега ми їхали пустелею з кактусами, але що вище піднімалися, то більше зелені та скель.

У Національному парку Гарахонай ми їхали ніби тунелем із ялівцевих і лаврових лісів! Наші авто виляли вправо-вліво серпантином, і посеред цієї краси здавалося, що ми в якійсь перегонової грі, і все відбувається не по-справжньому. На щастя, водіям так не здавалося, і ми успішно доїхали до села Ермігуа.

Ермігуа відома тим, що тут збереглася мова корінних жителів — «свист гомеро». Ну, як мова: місцеві пастухи перемовлялися між собою, насвистуючи слова з мови гуанчей, корінних жителів острова. За бажання можна і російською пересвистуватися, але нас ніхто не вчив. А взагалі ефективний засіб зв’язку, коли мобільного немає під рукою: свист чути далі, ніж просто крики, та й крізь шум моря краще пробивається.

Після Ермігуа ми забралися на головний оглядовий майданчик Гомери Alto de Garajonay (1490 м над р. м.). З нього відкривається краєвид на всю Ла Гомеру й острови Ель Перро та Тенерифе — щоправда, сусідні острови не було видно через піски Сахари над океаном. Зате політали сусіднім каньйоном на коптері. Скелі настільки стародавні, що всім здавалося, ніби з-за гори от-от вилізе динозавр.

Скали настільки древні, що всім здавалося, ніби з-за гори ось-ось вилізе динозавр.

День 3. Перехід на Ла Пальму.

До Ла Пальми плисти цілих 10 годин, і ми випливли рано-рано. Навіть світанок в океані зустріли.

Весь день був штиль, тому більшу частину часу ми йшли на двигуні. Рибалили, але нічого не зловили. Вчилися керувати яхтою: ми розбиралися в яхтових термінах і вчилися в’язати морські вузли. Це необхідно при швартуванні для в’язання кранців.

Тут майже не видно островів, і наша флотилія йшла одна-єдина, без жодного судна на горизонті. Океан здавався величезним, а турботи, залишені на березі, безмірно малими. Відчуття було, ніби ми летіли посеред космосу на самотньому космольоті.

Команда втомилася після тривалого переходу, тому на нас чекала смачна вечеря і спокійна прогулянка нічною столицею острова Санта-Круз-де-Ла-Пальма. Висотні знання (до 10 поверхів), жваві вулиці, магазини і ресторани — все це після дня без єдиної душі здавалося незвичним і галасливим. Хоча до ранку ми звикли, і відчуття минуло.

День 4. Ла Пальма.

Сьогодні наша команда побувала на Марсі. Але про все по порядку.

Ми прокинулися на прекрасному острові Ла Пальма. Зранку прибережна зона Санта-Круза з пальмами і мальовничими будиночками з ажурними балконами виглядала ще цікавішою. Говорили, це найзеленіший з Канарських островів, і нам не терпілося його подивитися.

Як тільки ми виїхали за межі столиці, Ла Пальма вразила нас своєю красою. Тут дуже багато різної зелені, квітучих дерев, різноманітних кущів, а навколо — скелі. Спочатку ми вирушили до водоспадів у тихі джунглі парку Recreation Area Visitor Center and Los Tilos. Тут ми пробралися через печери до маленького водоспаду. Сонце освітлювало падаючу воду крізь гілки дерев, і все здавалося таємничим і загадковим.

Підкріпившись, ми поїхали досліджувати культурну спадщину острова Ла Пальма в Parque Cultural La Zarza. Тут легко можна уявити, як місцеві аборигени давним-давно малювали сонце на тутешніх каменях. А ще парк нагадує казку про Бабу Ягу: присадкуватий, щільний, застиглий, сіро-сталевий ліс веде до печер. А поверх цього лісу височіє ще один ліс, з вищими деревами.

Головна визначна пам’ятка острова — обсерваторія Roque de los Muchachos на висоті 2426 м. Вражає розмірами, чудовими видами на вулкан, кальдеру вулкана і саму обсерваторію. Тут ви потрапляєте в справжні марсіанські пейзажі з різнокольоровими скелями від сірих до бурих і яскраво-червоних. Не менш примітна і сама дорога сюди: здається, що вона приведе машину прямо до хмар…

День 5. Лос Гігантес, Тенерифе.

Наступним пунктом маршруту був Лос Гігантес на острові Тенерифе. Для того, щоб стати поруч на якірну стоянку, ми знову йшли близько 10 годин на повному ходу.

З вітром пощастило, часом він розвивався до 25 вузлів, а швидкість яхт — до 8 вузлів. Яхту кренило, але це тільки додавало азарту. Ми навіть влаштували аматорські перегони між яхтами. А потім, після неймовірно красивого заходу сонця, прийшли в дику бухту і почали готуватися до гавайської вечірки.

Ананаси, пінаколада, малібу, тематичні спідниці та гірлянди, гавайська музика і канарська природа створили круту атмосферу. Усе закінчилося лаунжем під гітару, а доповнило настрій зоряне небо над головами, скелі та океан навколо.

День 6. Марина Сен-Мігель.

У дикій бухті вранці перед нами відкрилися чудові краєвиди: патьоки застиглої лави на скелях, блакитний океан і ніжні промені сонця, що щойно підіймалося.

Після сніданку ми оглянули ущелину Маска, сувору і величезну (за відчуттями, висота скель не менше 300м). А після цього вирушили у фінальну точку маршруту, марину Сен-Мігель. Ми не поспішали, то підходячи ближче до берега, щоб роздивитися пляжі Тенерифе, то відходячи в океан для зустрічей з дельфінами і китами. А через 6 годин були на місці нашої останньої стоянки в цій подорожі.

День 7. Додому.

Після цікавого і насиченого тижня яхтингу прийшов час повертатися додому. Хтось цього дня вже відлітав, хтось вирушив підкорювати Тейде, хтось поїхав до столиці Санта-Крус-де-Тенеріфе на карнавал. Усі роз'їхалися в різні боки, але зберегли зв’язок один з одним. Нехай мандрівка і закінчилася, але наша компанія вже планує наступні яхтвіки — в Туреччину і Хорватію.