Ukraine is a capital of great people!
Please, support Ukrainian suppliers and army
Контакти
ТОП-5 найкращих яхт для Середземноморського чартеру за версією Sailica ТОП-5 найкращих яхт для Середземноморського чартеру за версією Sailica
ТОП Березень 20, 2024

ТОП-5 найкращих яхт для Середземноморського чартеру за версією Sailica

Чартер — це найпоширеніший вид яхтових подорожей у світі, дедалі більше людей надають перевагу йому, а не традиційній і дорогій купівлі човна. Чартерний флот Європи становить понад п’ятнадцять тисяч корпусів різних типів, розмірів і виробників. Щотижня у високий сезон у Європі здається близько восьми тисяч яхт, а сумарний оборот коштів у чартері перевищує 14 мільярдів американських доларів.

Більшість чартерних яхт — вітрильні. Саме вітрило забезпечує максимальну свободу, так гаряче улюблену яхтсменами. Ваше паливо завжди з вами — це вітер, який не залежить від заходів у марини або вашого бюджету на подорож, він або є, або його немає. Вас абсолютно не хвилює ціна за барель і ви нічого не чули про нафтове ембарго 1973 року — тільки прогноз погоди, тільки хардкор.

Зрозуміло, паливо вам знадобиться, але далеко не в таких кількостях, як любителям спалити кілька сотень літрів дорогою до сусіднього острова. Зрештою, вітрило ідеально підходить борцям за навколишнє середовище. Можливо, не зовсім очевидно, але ми з вами точно знаємо, що покататися тиждень Італійськими островами на двадцятиметровій моторній яхті — те ж саме, що зрубати пару-трійку столітніх секвой. Однак, зараз не про секвої.

Кожен, хто йде бронювати яхту, в ідеалі, постає перед вибором із сотень різноманітних варіантів — ну, наприклад, у нас на Sailica.com. У підсумку, у претендента виходить кілька яхт, що підходять під усі критерії. Критеріїв дуже багато, однак, ми візьмемо найпоширеніші й ті, які самі вважаємо важливими — ми ж досвідчені.

Статистика свідчить, що абсолютна більшість круїзів Середземним морем у високий сезон здійснюється компаніями близьких друзів або сім'ями. Більша частина з них віддає перевагу однокорпусникам перед катамаранами, а яхтам, що бачили краєвиди, — перед новими. Водночас, і ті й інші користуються популярністю в чотирьох- і п’ятикаютній конфігурації.

Значить, команда Sailica підібрала для вас ТОП-5 яхт, які ідеально підійдуть для сімейної подорожі теплими прибережними водами південної Італії, Греції, Франції та будь-якого іншого південно-європейського регіону.

1. Hanse 588 — 2017.

Верф Hanse є однією з найстаріших яхтобудівних компаній, що існують сьогодні, і гідним підтвердженням стереотипу про «німецьку якість». Виробник позиціонує себе інноватором і це не випадково. Саме завдяки Hanse в індустрію стрімко увірвалася така технологія, як грот, що скручується прямо в гик.

Hanse 588 — це найбільший монохал у нашому топі і ми вважаємо її максимально придатною для сімейного відпочинку. Яхта побудована, дотримуючись усіх трендів і новинок у галузі: гладка 55ти-футова палуба, всі кінці проведені під тиковим покриттям, всі лебідки електричні, грот скручується в гік, цей список можна розписати ще на пару сторінок, але воно вам треба? А ще вона обладнана хардтопом — різновидом флайбріджа, дуже зручним жорстким біміні, до якого ми звикли на катамаранах.

2. Oceanis 48 — 2017.

Знаменитий модельний ряд Oceanis, верфі Beneteau — це човни категорії А, призначені для будь-яких умов. Вони однаково добре підходять, як для всіма улюбленого, Blue water cruising, завдяки вільній палубі і відкидній платформі в кормі, так і для перетину Атлантичного океану, завдяки високій практичності, міцності та величезним танкам для води й палива.

Човен обладнано кормовим камбузом із грилем, великою генуєю, тож із гротом паритися не доведеться (якщо не захочеться), і величезними ілюмінаторами, що дадуть змогу насолоджуватися краєвидами, навіть перебуваючи в каюті.

3. Sun Odyssey 440 — 2018

Найменша «маленька» яхта в нашому топі, однак, вона є прямим доказом, що, на відміну від автопрому, із суднобудуванням у Французів усе в повному порядку. Сорок чотири фути вміщають у себе все, що ви можете вимагати від яхти, навіть набагато більших розмірів. Тут вам і електролебідки, і підрулі, і величезна для човна такого розміру, корма і майстер-каюта. А за бажання — вам видадуть чотирикабінну версію, яка не поступиться в комфортності, завдяки неймовірній ергономічності дизайну від Jeanneau. Взагалі, Sun Odyssey 440 є чудовим прикладом стабільного розвитку моделі, яка вже котрий рік не підводить шанувальників верфі по всьому світу.

4. Lagoon 620 — 2018.

Так-так, маленький любитель катамаранів, ми про тебе не забули і, нарешті, дісталися до того місця, заради якого ти читав цю статтю. Безперечно, флагман французького виробника Lagoon і нашого топа. Оренда такого малятка встане здобувачеві в копієчку, але воно ж того варте, правда?

Катамаран по-справжньому величезний — це очевидно, якщо ви коли-небудь ходили на катамаранах. Середній розмір для цих «плавучих вілл» — 40−45 футів, які вміщують у себе всі можливі й неможливі плюшки для любителів гедонізму. Розмір цієї красуні — приголомшливі 62 фути, і це при «роздутості", характерній для човнів верфі.

У чартерній комплектації вам буде запропоновано шестикаютну версію, всі каюти колосального розміру, всі з особистими сан-вузлами і персональними виходами на палубу. Природно — гігантський кокпіт і кают-компанія з великим камбузом і, увага, великим, вертикальним, двокамерним холодильником. Що ще потрібно?
Потрібно ще дещо. Грот скручується в гік, у носовій частині, крім сіток і подушок, обладнано невеликий кокпіт з холодильником і баром, є гігантський флайбрідж з двома постами управління, який сам виробник називає «другою палубою». Ну і наостанок — наше улюблене підсвічування дна навколо човна, щоб дивитися на рибок, так, прямо як у суперяхт.

5. Bali 4.0 — 2017.

Це саме той середнячок, про який ми говорили, однак, лише з точки зору розміру. Blai можна назвати Mersedess-Benz у світі катамаранів, причому дана модель, якраз таки щось на зразок S-Class. Lagoon же, скоріше, Citroen. Нічого особистого.

Головною фішкою Bali можна вважати їхнє практичне об'єднання кокпіта і кают-компанії, що дарує гостям простір, неймовірний для такого розміру. Човен дуже ергономічний і естетичний — це справжня знахідка для поціновувачів високого дизайну в поєднанні з практичністю і комфортом.

У чартері вам, найімовірніше, трапиться чотирикаютна версія, однак, кабіни по-справжньому просторі, ілюмінатори в них величезні, а кают-компанія, об'єднана з кокпітом, додає відчуття того, що ви перебуваєте на яхті набагато більшого розміру. Про флайбрідж із подушками для засмаги годі й казати — за розміром він нагадує злітну смугу середньостатистичного аеродрому в країнах «третього світу».

Підбивши підсумки, можна сказати, що сьогодні чартерний флот уже може задовольнити потреби будь-якого, навіть найвибагливішого клієнта, але продовжує розвиватися з кожним днем. Хто знає, можливо, незабаром, ми зможемо зібрати собі ідеальний човен безпосередньо перед подорожжю. Поживемо — побачимо.

Степан Козел
Степан Козел
Шкіпер

Інші статті

{{ post.info.categoryName }} {{ post.info.date }}

{{ post.info.name }}

{{ post.info.authorName }}
{{ post.info.authorPosition }}
{{ post.info.authorDef }}